Bilder från thailand

Nu har vi kommit hem och livet har börjat återhämta sig till det normala. Måste säga att det är rätt skönt att vara hemma igen, men snart kommer väl längtan igen. Som tur är bjuder det här året på mycket skoj i form av resor och hemma tid med prinsessan. Om ca tre veckor bär det av mot Italen och Gardasjön och efter midsommar påbörjar jag min två månaders pappaledighet. Resan efter det blir Calpe i Spanien. Tack alla snälla för att vi får uppleva allt detta med Er. Blir förhoppningsvis mycket fina bilder under dessa resor som jag kan dela med mig av till er andra. Här kommer iallafall ett urval från Thailand. En del som jag valt för att jag tyck de är fina och en del bara för att de är gulliga :)
















Och så till sist, de söta bilderna.







Kommentarer
Postat av: Johanna och Stina

Underbara!!!

2009-04-23 @ 20:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback