Nytt sovrum

I helgen skaffade vi oss ett nytt sovrum, eller nytt och nytt men ordentligt omgjort iallafall. Vi satte upp en tavellist ovanför sängen och tog bort en hylla som vi hade där tidigare. Sen flyttade vi tvn från väggen mitt framför sängen till hörnet och vips så kändes rummet mycket öppnare och större, trots att det är en platt-tv.

På tavellisten har jag byggt egna ramar för att verkligen få dem precis som vi ville ha dem. Dessutom blev det billigare än att köpa och jag fick ett verktyg till på köpet eller vad man ska säga. Var tvungen att köpa en fräs för att fixa spåren som glaset ligger i.

Så här blev det iallafall.


Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Tack så mycket, jag får säga detsamma, ska bli kul att se eran renovering. Riva avlopp låter ju mindre roligt, haha :)

2008-11-05 @ 14:01:31
URL: http://emmaandersson.se
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Jättejättefint! :)

2008-11-06 @ 09:47:23
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback