Student och återbesök hos bb

Igår åkte vi iväg på min brors student i finspång, det där med planering blir inte riktigt som det var innan man fick barn. Allt tar lite längre tid och så står man där tillslut med alldeles för lite tid kvar. Vi hann iallafall tills Gustav skulle ta emot sitt betyg och det var ju huvudsaken. Jag fick lite flashbacks till min student när vi stod där och väntade, jag sprang ut från samma ställe fast det nu är 7 år sedan, huva vad tiden går fort.  Leah var jätteduktig hela dagen och låg så snällt och stilla i vagnen, MEN det fick vi tillbaka på natten, hon skrek fram till 3 och somnade sedan in en stund. Mamma var inte så glad på henne då, jag sover till det mesta och var ganska svårväkt när Malin ville ha hjälp. Förlåt gumman men jag kan inte rå för det.

Alla studenter ropas upp:
image123
Mamma och Emma plockar fram maten när vi kommit hem:
image122
Idag har vi varit uppepå bb för att väga Leah så att hon gått upp bra i vikt, det hade hon. Vet inte riktigt hur mycket men det var en bra viktuppgång sa de iallafall. Efter vägningen så fick vi lite hjälp med Malins ena bröst som Leah inte har velat äta ifrån. Köpte en pump på apoteket som hon ska använda för att mjuka upp det lite (det fngerade faktiskt och Leah har precis ätit från det nu när jag sitter och skriver). Efter besöket på bb så tog vi en sväng på stan och handlade b.la ett parasoll till vagnen. Blev ett rött i samma färg som väskan. Jag shoppade loss på en kortläsare till båda kamerorna så att jag slipper använda sladden samt ett mobilt bredband som vi kan ha när vi är iväg från hemmet, typ vid våra Luleresor osv.

Måste bara lägga in en bild på våran lilla prinsessa!image124
Nu är det definitivt puss och godnatt, kommer förmodligen vara helt körd imorrn annars.

Kommentarer
Postat av: evelina

Det där med tidsplaneringen är bara att lägga ner direkt, haha.. Men det är ju skönt när det går bra och man väl kommer iväg! Leah är otroligt lik både sin mamma och pappa, har ni hört den tidigare? =) Hoppas ni mår bra alla tre!

2008-06-01 @ 22:32:36
URL: http://eeveelinas.blogg.se
Postat av: evelina

Pigmentet kan förändras, absolut inte alltid! Jag har också en sambo som blir brun bara av att titta upp mot solen, det är orättvist! Johan kommer överlåta en viss del av sin föräldraledighet, han känner inte att han måste vara hemma i 8 månader. Så han kommer nog ta ut tre månader, 5 heldagar i veckan. Det är inte helt säkert men det är vad vi har tänkt ut till nu iallafall :) Hoppas familjen mår bra! Hälsa malin så mycket från mig!

2008-06-02 @ 18:22:43
URL: http://eeveelinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback