På jobbet för en dag.

Då Malin inte fick komme hem igår så bestämde vi att jag skulle åka till jobbet idag för att "tjäna" två dagar halvtid. Nu har jag så att jag kan ta ut heldag i morgon samt halvtid i tre veckor framöver för att sedan jobba några veckor innan min 4 veckors semester. Ska bli så himla mysigt att vara hemma så länge med mina prinsessor. Det som händer under dagen idag är att de på morgen skall göra 36h kontrollen och i eftermiddag ta ett prov på Leah sen får vi förhoppningsvis komma hem hela familjen. Hoppas på att vi hinner/orkar med en uppdatering med lite fler bilder här då.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej på er!

Ett STORT GRATTIS till Lilla Leah... Så underbart söt... Hoppas att allt är bra nu så ni får komma hem allihopa och landa i det helt underbara med att vara förälder...

Hälsa så jättemycket till Malin och håll tummarna för att vi oxå får träffa vår lilla "myra" snart...

Kram från Åsa

2008-05-29 @ 08:46:56
URL: http://www.WiLa75.blogg.se
Postat av: Mage

GRATTIS!!
Va roligt att hon äntligen hittat ut, hon verkar väldigt söt. Inte alls lik sin pappa =) Lantbrevbärare förmodar jag...?! =)
Ett stort grattis, vi hörs. Hälsa o gratta Malin också!
Jenny säger hej och grattis!

2008-05-29 @ 09:47:38
Postat av: evelina

Hon är ju helt perfekt lilla Leah, underbart namn! Stort grattis! vad skönt att läsa att allt gått bra. Ang. föräldrapenningen så anmäler ni när ni fått Leahs person nr, det går att göra på försäkringskassans hemsida, det går inte att göra utan hennes persnr. Jag hoppas att det kommer retroaktivt, själv har jag inte fått ut något än men det tar nog ett tag. Ni kanske får räkna med att tar lite längre tid om ni inte tidigare "förberett" alltåså skickat in moderskapsintyget som Malin fick när hon var gravid. Om man gjort det så räknar dom ut i förväg så att det är klart tills ni anmäler. Du kan smsa igång dina 10 pappadagar, det finns nr till det på deras hemsida. Då får du blankett hem som du fyller i. Hoppas inte det blev för rörigt för dig nu =) Stort grattis igen! Lägg upp bilder så fort ni orkar, ta bloggen i andra hand nu. Kram

2008-05-29 @ 19:07:37
URL: http://eeveelinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback