Mycket som händer!

Är mycket just nu, känns som mina tankar inte riktigt hänger med. Skulle kunna tro att det är jag som är gravid, jag är disträ och glömsk. Men det kanske inte är så konstigt å andra sidan, vi ska ju ha barn när som helst och är mycket runt omkring det. Sen att inköp ska göras åt båda mina syskonsom  tar studenten/examen, plus att det är mors dag nu i helgen också kanske inverkar en del. Den här arbetsdagen är iallafall snart till till ända och jag får åke hem, skönt! Fick leka värsta spionagesnubben i morse, hade glömt kortet till jobbet hemma och receptionen hade inte öppnat. Tog mig in iaf. Är det nån som vill ta sig in på området så är det inte speciellt svårt ska ja säga, gäller att komma i rätt tid bara.

Är sol idag, det är ju trevligt. Ja o Göran satt ute i solen o käkade bulle på fikat, dom andra är iväg på aktivitet så vi gottade till det lite. Så dåligt, vi fick inte följa med för att vi är konsulter. Hmmpf, det får de på alla andra avdelningar så det är ju trevligt att vi hamnat på den "bästa".

Kanske grilla lite idag, vad säger du Malin?? Nu var det ett tag sen, har ju varit så dåligt väder. Har inget uppe iofs så vi får se. Är sugen på att testa min nyinstallerade grilltändarkontakt som jag personligen dragit fram *känner mig duktig*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback