Magsmärtor

Ni som läst Malins blogg vet att vi i fredags åkte in till sjukhuset för att hon hade såna smärtor över magen. Då löste det sig iallafall och hon fick komma hem. I lördags morse så kände hon samma smärta igen och trodde det kanske berodde på att hon ätit dåligt så vi väntade och skulle se om det blev bättre. Framåt eftermiddagen blev det till slut lite bättre och vi åkte till Sofe och Patrik för att grilla och bada badtunna men när vi väl var där tog det inte lång tid innan det började bli värre och vi åkte hem. Hon tog då medicinen som doktorn ordinerat och vi la oss för att sova, jag vaknade dock klockan 2 på natten av att jag hörde Malin i badrummet. Då mådde hon riktigt dåligt och vi tyckte det var bäst att åka upp till sjukhuset igen. Väl där så tog de lite prover och så men hittade inget, det de kunde säga var att det iallafall inte var något fel på barnet. Hon fick lite smärtstillande för att kunna sova och då släppte det äntligen. Vi båda sov över där och på morgonen när vi vaknade så hade inte smärtan kommit tillbaka men de tyckte ändå att det var bäst att Malin stannade för observation över dagen. Jag åkte på min kusins konfirmation och åkte upp till Malin när jag kom tillbaka därifrån, då hade hon fortfarande inga smärtor men läkarna tyckte iallafall att hons kulle stanna över natten en gång till. Medan jag var där så satt vi och spelate yatzy och kort och hade trevligt. Jag åkte hem vid ca halv 7 för att äta och tänkte komma tillbaka efter, tyvärr så var det en massa småplock hemma som tog sån tid att jag inte ätit klart försen vid halv 10 och då var det inte så stor vits med att åka upp igen eftersom jag var så himla trött efter natten. Lutade mig tillbaka i soffan efter maten och somnade som en stock. Tycker bara så himla synd om Malin, inget roligt slut på hennes graviditet, att ligga helt själv uppe på sjukhuset. Hade gärna varit där uppe som sällskap men det känns inte som jag kan ta ledigt för den saken. Jag var iallfall på jobbet tidigt i morse så att jag kan åka upp och hämta hem henne tidigt i eftermiddag om hon får komma hem, annars så tänkte ja att jag kan ta med mig en matlåda upp så jag slipper åka hem och äta.

Längtar efter dig gumman, det är tråkigt utan dig hemma. Ses i eftermiddag, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback