Äntligen hemma och student.

Äntligen har jag fått hem mina prinsessor! Igår blev det lite kaosartat när vi kom hem, det var ganska sent och ingen av oss hade fått i sig mat och inte hade vi någon hemma heller. Jag kom bara hem och lämnade av de två andra för att sedan åka till coop och storhandla. När jag kom hem lagade jag ihop lite käk och sedan var vi helt färdiga för sängen. Leah har iallafall sovit och ätit bra under natten och även Malin har känt att hon fått sova hyfsat. Idag har det varit en helt underbar slapparmorgon, vi låg kvar i sängen till 8 och tog sen en långfrukost. Är fortfarande lite halvkaos med blöjbyten och så, skötbordet är inte uppsatt ännu. Hade tänkt göra det idag men pappa hade tagit med sig vinkelslipen så jag kan inte fixa det försen i morgon. Nu får vi se vad som händer under resten av dagen fram till ca halv 3. Kanske att vi tar en promenad ut till maxi för att lämna mintelefon som är knäpp, har inte vågat göra det innan Leah kom ut om Malin behövde ringa mig. Efter halv 3 ska vi iallafall ta oss till finspång för att gå på student, är min bror som springer ut. Lilltjejen kommer få myyycket uppmärksamhet men vi har bestämt oss att ingen får ta upp eller hålla henne mer än vi. Hon är ju så lite ännu att hon är känslig för smitta men gå dit tyckte de på bb att vi definitivt skulle göra.

image120

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback