Många dagar på en gång

Söndagen spenderades till stor del hemma hos min farmor som fyllde år. Ett trevligt kalas som vanligt men den här gången var det nästan kalas för Leah också, presenter fick hon i alla fall. En liten men jäääätte mjuk nalle som vi nu har i vagnen och kläder, b.la. två klänningar i olika storlekar. Tack så mycket allihopa!!

I måndags tog vi en promenad när jag kom hem, den blev inte så lång men i alla fall till folkparken och tillbaka. Så klart så blev det en glass på Wallmans också, men det var ju tur med tanke på hur vädret sedan svängde i tisdags. Malin har tyvärr fortfarande lite graviditetssviter kvar när hon går men vi hoppas de försvinner snart så att det kan bli riktigt långa promenader under sommaren.

Igår hade vi en inbokad tid hos barnmorskan för att väga Leah, det gick jättebra förutom att hon kissade tre gånger på rad när de vägt henne. Hehe, det gäller att passa på när man är naken. Hon hade i alla fall gått upp väldigt bra i vikt, 300g på 6 dagar. BM sa att det var bra om de gick upp 150 så 300 var alldeles utmärkt. När vi var klara där så åkte vi och hämtade husvagnen som varit på reparation sen den inte gick igenom besiktningen. Hoppas på att den passerar ombesiktningen idag, pappa skulle göre det åt mig då den ända tiden som fanns var idag klockan halv 8 och där är jag (här) i Finspång. När vi låg i sängen och kollade på fotbollen igår så passade jag även på att göra dopinbjudningarna klara och beställde dem. Hoppas på att de är klara på mån så vi kan börja skicka ut.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Malin kan ju skvallara lösenordet till dig när det är aktuellt ;) Tror bara jag kommer göra som malin att skydda vissa inlägg.



Kram

2008-06-11 @ 09:35:47
URL: http://skrivetavcam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback