"Fredag" igen!

Sitter för tillfället och dricker kaffe framför datorn på jobbet. det är en skön morgonsyssla tycker jag. Ska jobba riktigt kort dag idag, till 9:20. Hehe, riktigt skönt. Under veckan som gått har varken orken eller lusten funnits för att skriva, tror det kan ha med det tråkiga vädret att göra. I lördags var vi i allafall på Mackes 25 års fest, det var riktigt trevligt. Tyvärr var det en miljon knott också så vi kunde tyvärr inte vara ute och varken äta eller spela kubb. Festen var hos Mackes föräldrar ute i ödemarken, vi snackar alltså 3 mil ut i skogen från finspång. Men som sagt, det var en trevlig tillställning. Det mest spännande som hänt i veckan annars är nog att vi varit på BVC igen, även den här gången +ca 300g. En mycket duktig flicka! Igår så var vi hos socialen, inte riktigt så illa som det låter, utan vi var hos familjerätten och jag fick bedyra min "skyldighet" och skriva på lite papper. Det betyder att nu även jag nu är vårdnadshavare till lilltjejen.

På lördag kommer Malin mamma och bror ner och hälsar på, det ska bli kul! Våran plan är att de skall bo i lilla lägenheten som vi inte börjat med ännu. Det är nära men ändå så att de kan få egen dusch, toalett osv. Den är klar att användas så när som på att det behöver dammsugas lite. Det får bli dagen bestyr. Jag hade nog tänkt att försöka hinna med att klippa gräset också, det har börjat ta sig igen sen torkan och stuckit iväg en del i längd.

Midsommarafton kommer firas hemma hos mina föräldrar i viudden på dagen. Vi ska ut och äta sommarlunch och sedan (förhoppningsvis) ner till udden och kolla på midsommarfirandet. Det var inte igår som jag var där på midsommar, kan tänka mig att det iallafall var 5-6 år sedan. Innan det så var vi där varje år.

Nu måste jag vara lite nyttig, får se om det kanske uppdateras med lite bilder under helgen. Stay tuned!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Å, vad fint du har det Malin :) Barn o familj o fin lägenhet o jobb... Mikaela

2008-06-23 @ 16:42:59
Postat av: Malin och Leah

Mikaela: någon mikaela jag vet?! Tack ja jag har det bara fint!!

2008-06-29 @ 11:53:39
URL: http://maliiiins.blogg.se/
Postat av: Mikaela

japp.... it's me :) hoppas att du inte misstycker att jag kikar lite..?

2008-07-02 @ 00:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback