Flyttad blogg

Min blogg har varit på flytt några dagar (har jag trott) men det visade sig att det bara inte gick att logga in på samma ställe som tidigare. Just nu sitter jag på terassen och skriver, har käkat frukost och tagit det lugnt på mogonen. Idag ska vi iväg till sjukhuset för att Malin ska ta blodprov igen, bara att hoppas att svaren är bra. Efter det blir det en sväng förbi jobbet för att lämna in EM tipset och visa upp lilla Leah och sedan till bauhaus och köpa lite saker vi behöver för att bygga stabila myggnät som vi kan ha utan att katterna rymmer ut. I natt så hade vi mygginvasion i sovrummet och det är inte så kul för lilltjejen, hon kan ju inte försvara sig.

Har gjort lite förbättringar på terassen också, blev en högtalare där ute så att man kan ligga i hängstolen och bara njuta. Bilder kommer under eftermiddagen, har dessutom lite nya bilder på lillprinsessan och hennes mamma som ska ut.

Ha en bra dag, nu ska ja hoppa in i duschen och skrubba av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback