Semester, äntligen!

Tillslut har dagen kommit som jag räknat ner till i tre veckor sedan pappadagarna tog slut. Äntligen ska jag få vara hemma o ta det lugnt, umgås med familjen, sola o bara ha trevligt. Har i och för sig fortfarande exakt 1h 45 min kvar men det känns ändå rätt ok. Kom ju för 45 min se hehe, kort dag.

Har ÄNTLIGEN fått tummen ur och fotat oss för att skicka in till tidningen. Det blev ett enkelt kort hemma så att vi skulle hinna få ut det innan vi drog på semester. Så håll utkik i tidningen nu, snart borde våra fina (?) nunor synas där.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: evelina

Vad fina ni var i tidningen!!

2008-07-13 @ 22:26:19
URL: http://eeveelinas.blogg.se/
Postat av: Emma Andersson

Ja men det var ju ER jag såg i tidningen. Jag sa det när jag satt och kollade att faan jag känner igenom honom.. Mne kunde inte komma på vart ifrån. Stort grattis till bebis :)

2008-07-14 @ 01:58:20
URL: http://emmaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback