Yet another week

Sitter här o skriver igen, det blir inte så ofta nu mera. Har precis druckit mitt morgon kaffe och är nu människa igen. Helgen har varit väldigt lugn, fortsatt med lägenheten men har tyvärr fått veta att det skulle bli för dyrt att anlita snickare. Nästan 300 000 skulle dom ha, så det blir att göra det själva. Är väl ok, men hade varit skönt att slippa med tanke på att vi till våren även kommer fortsätta med den sista delen på våran lägenhet. Lördag eftermiddag vigdes åt att byta till vinterdäck på bilen. Fick tillbaka den från lackningen i fredags och nu är den riiiktigt fin. Tack till Malin som var så snäll och hjälpte mig städa invändigt, tack även till Gustav som hjälpte till där det behövdes. De där bilderna på lägenheten som jag lovade har jag ännu inte lyckats få till, mestadels pga av den enkla anledningen att jag oftast skriver blogg på jobbet och det är inte här jag har bilderna. Apropå lägenheter så har den nya hyresgästen redan sagt upp sig, hon skulle tydligen börja plugga i linkan och därför flytta dit. Har fram till sista nov att hitta en ny hyresgäst för att den nya skall slippa dubbla hyror. Blir nog att slänga upp en annons i veckan. Nån intresserad??

image107

Kommentarer
Postat av: Emma Journalen

Hum, det där ser ju trevligt ut. :) Vi är nog ganska intresserade. Du kanske skulle kunna maila till mig, vad hyran ligger på, hur många rum, kvm osv. Mvh Emma.

2007-11-19 @ 09:28:56
URL: http://journalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback