Önskelista

Har fått frågan flera gånger vad jag önskar mig när jag fyller år och det är inte lätt. Har iallafall funderat lite nu och kommit fram till följande saker.

Önskelista
- Pengar till thailand och för att göra det lite roligare, i baht.
- En ny stekpanna (måste klara induktionshäll)
- En plunta (Så man kan värma sig i backen när vi är i sälen)
- Trivial pursuit family (Jag tycker det är roligare med lite blandade frågor, dom andra är grymt svåra)
- Whiskeyglas

Sen har jag tyvärr inga fler idéer om det inte är någon som vill köpa mig en projektor eller varför kanske inte en ny bil.

Kommentarer
Postat av: evelina

skriv gärna fler tips vad en kille kan bli glad för, behöver lite födelsedagstips =)

2007-11-22 @ 09:57:30
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback