Grattis till mig, lr??

Så var man 25 då, känns ingen större skillnad faktiskt. Det värsta känns det som är att för varje dag komma närmre 26, då blir det dyrt att flyga och åka tåg.

Igår kände ja mig som värsta hemmafrun, stod i köket i nästan 4 timmar. Först lagade jag mat, hjortfärsbiffar med klyftpotatis och kantarellsås. Sen gav jag mig på att steka en julskinka, vi kände det att vi var tvunga att få julpyssla lite hemma iaf. Sen att det kanske inte var helt rätt dag att göra det på är en annan sak. Efter d så gjorde jag och Malin två tårtor till jobbet, lr rättare sagt Malin gjorde tårtor och jag bottnar. Dom blev fin fina, tack älskling!!

Dags att jobba!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback