Vinden har vänt...

Skönt då!! Känner mig bättre idag, o så hade ja sovmorgon i morse. Shit va skönt d va o kunna stiga upp utan att vara så där dödstrött. The cableguy e hos oss nu oxå, får se om han lyckas fixa antennen. Snart helg oxå...skönt! Får se vad den har att erbjuda, ska nog måla lite i helgen oxå. Måste jobba på ett tag till om mitt mål med midsommar ska infrias. Vill få upp d där staketet iaf, kommer att lyfta tomten så himla mycket. O så gruset på gången såklart, d kanske ja kan göra i helgen om d inte är målarväder.

Snart lunch!! Ooooo va gott d ska bli, en halvliter fruktjuice. Är inte berättigad till mer, blev juh grillat igår kväll men ja tycker nog att ja blivit lite plattare om magen än vad jag var för en månad sen. D var ju målet så...mission ALMOST accomplished.

Thats it for now, måste fortsätta me mina stödritningar...grymt ospännande!

image20


D här e roligare, även om det inte riktigt ser ut så här när vi ritar. Går inte o ha allting tänt. Då lägger datorn av om man behöver rotera.

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback