Tebax från stan!

Nu sitter ja hemma i soffan igen efter en liten tur till stan, blev inte mycket shoppande. M hittade inte riktigt det hon skulle ha och ja lyckades hålla fingrarna borta. Hittade ett par fina byxor, testade inte men fina var dom. Bara d att ja behöver inte byxor egentligen utan ja behöver ett par shorts. D får vänta till en mera motiverande dag att köpa d på, typ 10 grader o regn är inte riktigt det vädret då man drömmer om ett par. Spammat ut inlägg idag känner ja, men ja har varit lite uttråkad bara....


Kommentarer
Postat av: Anna

hej emil!
Tack för din kommentar! Va kul att du gillade bilderna. Jag gillar också den med fågeln och vingrörelsen i den =)
Jag har en anon eos 400D som ju kan fota i Raw o så men jag har inte gjort det än...kanske borde testa.
Borde ju också rensa disken på masa bilder..har ju gjort backup på alla men jag är ändå "feg/rädd/vill ha" alla bilder på datorn..haha..
Men jag ska tänka på dina tips !
Hoppas du haft en bra dag!
kram!

2007-05-29 @ 19:47:05
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback