Sushi lunch

Blev Sushi till lunch idag...gott och nyttigt!! Hoppas ja inte blir så hungrig i eftermiddag bara...

image8


Sitter i telefonkö till Nautilus kundtjänst, ska försöka få fram ett kvitto som ja kan skicka in till jobbet. Så att ja förhoppningsvis får ut nån tusenlapp för mitt träningskort. Skulle komma så otroligt passande om d kom till nästa mån, vet att d kommer bli lite tajd då. Har inte lyckats skrapa ihop nån övertid den här månaden plus att ja har nästan 4000:- på mitt mastercard...men d får ja ju skylla mig själv för. M ska iofs betala lite där, d e ju ändå b.la. våran resa till Finland som ja betalt. Kryssning över o så bröllop, ska bli kul...Skoj me en kryssning bara vi två oxå! Även om d självklart inte kan mäta sig me den kommande resan till thailand....men d känns så långt dit...knappt verkligt. TÄNK, en mån!!

Countdown to Thailand

Men va FAN, samtalet bröts...här har ja suttit i typ 10 min o lyssnat på HEMSK jazz eller va d va. Riktigt skrikigt o enerverande i mitt öra iaf.  Sånt här gör mig suuuur...bara o ringa upp igen då. Fi... telefon!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej älskling!
d gör inget att du glömde mig känndes bara lite pinsamt när hon såg att du gjorde det=)..jag snor nedräknaren till Thai från dig!!

Gissa om vi ska ha det mysigt där?joh!!!

Älskar,älskar,älskar o älskar dig!

2007-05-16 @ 13:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback