Orkade inte....

Ja orkade inte skriva något igår kväll, allt bara gick fel från att ja kom hem i stort sett. Beställde en blixt igår oxå...trots att ja inte skulle men men. Problemet var bara att ja betalade med mitt visa, skulle betala med mastercardet. Det betyder att pengarna drogs från mitt konto svish...så var dom borta. Dom behövde ja den här månaden. Hoppas verkligen att det går att ringa o ändra, bara ge dem mitt andra kortnummer.
Sen tog ja några bilder åt M som hon skulle ha till sin blogg o så får ja inte camera raw att fungera, tror inte det iaf. Ja vill inte sitta o öppna en bild i taget på det sättet ja var tvungen till. Då går ja tillbaka till att fota jpg. Det slutade iaf med att ja satt som en neeerd framför min dator tills det var dags att sova. Känns som att vi knappt pratade, ja bara satt där. Jag blir så himla inne i nått nät ja håller på, d går liksom inte att komma fram till mig då. Förlåt om ja är tråkig när ja sitter så!!
ja, o sen d värsta. Pappa kom me min deklaration som varit hos revisorn, kuuuuul. Skatteverket hade gjort fel, istället för att få tillbaka 5000 - aktieförsäljning så ska jag betala IN 5000 + skatteförsäljning. Spännande, jasom kände att ja äntligen skulle kunna få spendera lite istället för att snåla. Har dessutom 7000 till ja måste ha ihop till thailand. Nu så tror ja iafs att det inte ska vara några problem att få ihop några av de här pengarna då d lär bli en del övertid. Men det vet man ju aldrig...

Snyft!! Synd om mig....

Kommentarer
Postat av: Malin

Sorry..men d är inte synd om dig!

2007-06-01 @ 11:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback