Haha

Kollade in lite snabbt på bloggportalen....där hade de redovisat de mest sökte orden på deras portal.

1. Sexblogg
2. Gruppsex
3. Sex
4. Schlager
5. Stringtrosor
6. Ebba von Sydow
7. Erik Moore
8. Stureplan


Seriöst!! Ja kunde iofs nästan tänka mig d, men va fan.. Ja gillar oxå sex, o tänker en hel del på d. M kallar mig överkåt....FAST ja söker inte efter d på nätet iaf. Haha!!

O Ebba...haha, den bruden. Ja, va ska man säga....mer självkåt människa finns väl inte. Läste M´s Veckorevyn en del när hon premenurerade (hur f_n stavas d??) o så fort hon skrev nått så stod d egentligen bara....JAG, JAG , JAG , JAG...ååååå!

Erik Moore?? Vem i h......e d?? Ja kanske e obildad? Måste kolla Google....då blir d sökt på där oxå. Aaaaa, e så folk tänker...ja vet inte vad gruppsex är. Bäst att söka så ja får reda på d. Hahaha.

Dags o jobba igen!!

Kommentarer
Postat av: Estelle

Hhaa jaa galet!

2007-05-16 @ 09:12:12
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback