Blogg

Jaha, då har man skaffat sig en blogg då. Får se hur mycket jag kommer skriva och lägga upp här. Hoppas på att jag inte tröttnar lika fort som vanligt.

Idag ska vi få hem sista leveransen gräs, kommer bli fint.... När jag fått på det i eftermiddag så ska ja slipa ner spacklet ja la på igår och så förhoppningsvis hinna med att måla vitt en gång i hallen. Kommer bli fin fint när det är klart! Ska bli härligt o ha ledigt en hel dag på tors, då e d terassen som gäller. Bygga förvaringslåda/sittplats och kanske t.om. grundmåla en gång.

Det här är vad jag har att göra inom den närmaste tiden, målet är att allt ska vara klart till midsommar.

  • Lägga gräs
  • Måla klart i hallen
  • Måla och sätta dit lister i hallen
  • Bygga lådan på terassen
  • Täta taket på terassen där det läcker in
  • Grundmåla terassen
  • Måla terassen
  • Bygga min skärmlåda till terassen (ska ha en datorskärm där ute)
  • Måla staketplank
  • Bygga staket
  • Bygga ett bord till grillen
Det blev en lång lista, men om ja jobbar på så hinner jag. M kommer ju jobba en hel del den närmaste tiden så ja har ju inte mycket annat o göra än att jobba på dagarna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback