Barnvakt

Vi var barnvakt åt lille A i fre så jag lekte lite, har aldrig tagit barnbilder förut. Inte det lättaste, är lite grand som att försöka fota ett djur...inte riktigt stilla så som man vill. Fick till tre stycken som jag är ganska nöjd med, lägger ut två stycken av dom här.

Ska ringa Canon om en blixt imorrn oxå, se vad jag kan få för pris. Va inne på Onoff idag, men som vanligt hade dom inte d ja skulle ha o som vanligt va gubbafan som ja prata me lika otrevlig som alltid. Ja fattar inte hur han kan få jobba kvar.

image24


image25

Kommentarer
Postat av: Kicki

Det sötaste jag sett idag. Nu orkar ajg jobab vidare de återstående 20 minuterna

2007-05-29 @ 15:42:02
URL: http://littlevoice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback