Tillbaka från Finland

Nu är vi tillbaka från bröllopet i Finland, det var kul att få komma iväg lite. Härligt med en båtresa bara jag och M. Det blåste lite på vägen dit men inte alls så farligt, på hemvägen var det däremot lite gungigare och M blev nästan lite sjösjuk. Har tagit en väldans massa bilder oxå, fick träna allt möjligt under resan. Det blev både vimmelbilder och bröllopsbilder. Är lite besviken på mina bröllopsbilder däremot, det var väldigt svåra förhållanden och jag tabbade mig genom att inte använda blixten utanför kyrkan. De gick ut i solet uppe på trappan och sen ner i skuggan och där nere i skuggan tyckte jag att bilderna blev lite väl mörka i förhållande till bakgrunden. Kommer lägga ut ett par stycken här när jag har efterbehandlat klart.

Blev hyfsat mycket mat under resan, buffé på vägen dit och sen till frukost och så samma sak på vägen hem. Gott som bara den var det, men jag kände sig som en uppsvälld bulle sen när jag kom hem i mån.

Igår kväll monterade jag upp staketet hemma också och idag ska gruset på, sen kan jag få slappa ett tag. Det ska bli skönt att bara kunna sätt sig ner och njuta. Om nu solen behagar komma fram igen det vill säga.

Midsommar snart då, kul.... Blir fest hemma hos oss, var tänkt som en grillfest men vi får väl se hur det blir nu. Vädret ser ju inte allt för lovande ut.

Ska jobba vidare nu, har en hel del att ta igen från tiden jag var borta. Kan hända att jag är snål med uppdataringarna här dagtid ett tag framöver. Får se....

Jo föresten, har fixat en ny tag till mina bilder. Scannade in min egen namnteckning och gjorde en font av den det tyckte jag var fränt :) Så här ser den ut, haha inte den vackraste namnteckningen men det är ju så den ser ut iaf.

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback