Semester...

....är det snart. Iallafall i några dagar, åker på tors lunch men ja tror nog att jag är ledig hela dagen. Blir inte en effektiv arbetsvecka det här, idag är det en hel dag och på ons är det en hel dag men i morrn så är det ju gemensamma aktiviteter halva dagen och på tors så är det slut för veckan.

Har verkligen varit en skön helg det här... Slutade tidigt i fre och åkte ut till Ågelsjön och bara la mig o solade o läste bok, sen ringde A och frågade om ja inte skulle vara me o lira fotboll. Det är inte riktigt mitt gebit men va f_n det är ju sommar så jag får väl offra mig :) Efter fotbollen blev det lite spelkväll, de andra drack lite öl o så och drog ner på stan framåt halv 12 tiden för att göra öltälten osäkra, och det blev dom nog kan jag tänka mig haha. Jag skulle hämta M på natten så jag kunde inte hänga med ut, men med tanke på hur varmt det var i lör så var det nog skönt. Bakis i den hettan hade inte varit nått skoj. På lör drog jag ut och firade min farmor som fyllde år. Käkade god smörgåstårta och bara tog det lugnt. Badade för första gången i år.....ja vet...grymt larvigt att inte bada på fre men det var så mycket folk så ja pallade inte tränga mig ner till vattnet.

I går kom jag upp ungefär samtidigt som M, vi gick ut tillsammans och käkade frukost sen kom pappa förbi med en kärra jord som ja skulle ha till den delen av gräsmattan som inte riktigt var klar ännu. Nu har jag inte mycket kvar innan jag har lovat mig själv att inte jobba så mycket mer under sommaren. Ska bli skönt att kunna slappa men jag vill ha en del saker klara innan så att ja verkligen ska kunna slappna av. Är egentligen bara staketet som ska upp o sen är det "färdigt" för sommaren.

Blir inte mycket bilder upplagda här, det är ju så skönt ute så ja vill inte sitta inne och hålla på med sånt. Det kommer mera när det blir dåligt väder igen. Det lär ju komma, vi bor ju ändå i sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback