H.O.T

Varmt varmt har det varit de senaste dagarna, skall verkligen inte klaga. Jag är av åsikten att det kan inte bli för varmt och för mycket sol. Möjligen lite regn några nätter för att fixa till allt stackars grönt som dör annars. Men de senaste dagarna har varit helt underbara. Har dock bränt mig lite, efter ons såg jag ut som en nykokt kräfta, haha. Jag var ute mellan 9 och 21 så det var kanske inte sååå konstigt. I går så tog vi en sväng på stan så att M kunde köpa sin bröllopsklänning - den hon ska ha på bröllopet vi ska på alltså, inte hennes egen :) Att åka ner på stan igår med bil var kanske inte det smartaste jag gjort på länge men jag tycker inte det gör så mycket att det typ är stopp på vägarna. Tycker det är rätt så kul att titta på alla glada studenter och alla fina bilar som glider omkring. Just d, M bytte sin läklabret igår också. Haha, typ 1 mån efter läktiden var slut. Den blev jättefin, ett stort lyft när den inte stack ut längre o så att den glimmar lite i vissa vinklar.

När jag kom hem var jeg heeelt slut. Blev bara pladask i soffan o sen lyfte jag inte mycket på mitt ass mera under kvällen. M provade en prickig klänning som hon köpte förra året som hon fick för sig att hon inte kunde ha men jag tyckte allt att den satt jättefint. Du är så söt i den klänningen gumman!!

Dags att jobba lite igen...

Ha en kul kväll om du läser det här M, lr ja självklart även om du inte läser men då får du förlita dig på att jag sa det i morse. Puss hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback