Haha

Från tjuvlyssnat:

Två killar ~25 står och lassar upp mat på kassabandet.
Kille 1 (hållandes en gurka): Men måste vi käka kaninmat idag?
Kille 2: Va? Nej, den är till min flickvän.
Kille 1: Jaha.
Kassörska (glättigt): Se till att skölja av den noga bara, de är besprutade.
Kille 2: Jaha, jo, tack.
Kassörska: Ingen orsak, man ska alltid vara noga med intimhygienen.

Indisk restaurang, Södermalm

Det är någon inne på toaletten som tar god tid på sig, och det börjar bli en liten kö.
Killröst (hörs vagt inifrån toaletten): Hej! Jag sitter inne på er toalett och..eh, det är slut på toapapper!
Tystnad.
Killen: Nej, jag skojar inte! Snälla, kan någon komma förbi med lite toapapper till mig? Ok, knacka så öppnar jag. Tack, hej!
Efter någon minut kommer en anställd med en rulle toapapper och knackar på, en hand sticker ut och tar emot, och folk i kön brister försiktigt ut i skratt. En liten stund senare kommer en väldigt röd kille ~25 ut.


Åååå...stackars kille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback