Finally friday

Har känts som en tung vecka, sak bli skönt med helg nu. Blir en lugn helg, får se vad som händer. Det beror lite på vädret, om det blir sol så är ja nog hemma o pysslar lite. Har lite ågrn för det där staketet, skulle vilja ha d klart så ja kan få slappa resten av sommaren. Däremot om det nu inte blir sol som de lovat så kommer ja jobba.

Ikväll blir d tv kväll som vanligt, har våra serier att följa :) Postkodsmiljonären halv 8, talang kl 8 och medecinmannen klockan 9. Bra skit... Inget onyttigt typ chips i helgen iaf, blir fruktsallad om nått. Känns som det blivit lite mycket av det goda de senaste helgerna. Har ju som mål att ha en hyfsat platt mage till sommaren så att ja inte behöver skämmas med badbyxorna på :) Lite jobbigt att ja inte använder mitt gymkort, har faktiskt liiite ågren för det. Det känns bara som att ja aldrig har tid, antingen jobbar jag på jobbet, eller hemma eller så är det så bra väder att ja känner att ja vill vara ute. Är nog bara undanflykter allt ihop... Ska pallra mitt ass dit, har ja bara kommit igång så vet ja ju att ja fortsätter. Det var all övertid vid jul som tog musten av mig, lr rättare sagt. Gymet va stängt när jag slutade på kvällarna OCH på helgerna. Så, the conclusion is: (lr ska d vara are där??)  En regnig dag när jag inte jobbar så ska ja gå dit, motivera mig med att köpa ett tre ggr solkort o börja gå dit. Då kanske det släpper.

Kom med förslag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback