Damn Internet.

Internet har legat nera hemma sen i fre, har varit på telia men inget har hänt. Sånt bli man bara så trött på, det ska ju ALLTID fungerara ju. Tur att det har varit bra väder så att man inte ens velat sitta inne då :) Har varit en riktigt bra helg i övrigt! Målade i lör, men det var inte så där tungt o jobbigt som ja hade trott. Fick hjälp av brorsan så det gick lite fortare, i utbyte mot att ja hjälpte honom o tvätta bilen. Efter att vi målat så tvättade vi av min och mammas bil, såå fick min glänsa en dag iaf. Lör var annars ganska så händelselös, lite grillning o film på kvällen. Annars vääääldigt lugnt. Det var ändå rätt skönt, bara glassa runt o bli brun, lr kräftröd kanske är rätt ord. Haha, ser ut som en fyllegubbe om näsan. Ett arv som jag fått av min mor, bränner näsan så fort ja typ tittar åt solen.

I sön ringde A på förmiddan medan ja stod o frostade av frysen. Jepp, ja var faktiskt tvungen att göra det när d var strålande sol och varmt. Men det hade inte riktigt hunnit bli varmt då.... Jo iaf, han frågade om vi skulle köra lite Go Cart då klinga invigde sin nya utebana igår. Sjääälvklart!! Sagt o gjort, första racet gick sådär. Bilarna var förbannat snabba o d var väldigt lätt att snurra. Men huvudsaken var ju att ja vann :) Andra racet gick ganska hyfsat, 6e bästa tiden för dagen. Det är svårt o säga om den verkligen var så bra, det kändes inte så egentligen, men det ser fint ut på pappret ja har hemma iaf :)

Skulle ju hämta ut min blixt i fre oxå, tror ni den kommit lr?? Nehe då!! Idag hoppas ja, annars blir ja zyyyyr!! Får se hur lång tid det tar innan ja fotat inn mig med den sen.

Ska ta o fortsätta me jobbet nu, hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback