Jobb, jobb, jobb...

Hann inte med mycket mer än att jobba under förra veckan, körde fram till ca 7 och sen när jag kom hem var jag klippt slut. Det som hanns med var lite matlagning o sen hägrade soffan stenhårt. Helgen såg ut som om den skulle regna bort så jag beslutade mig att jobba lite även då, är skönt att jag faktiskt börjar se slutet på det här projektet så ja tänkte bli klar med det innan ja går på semester. Sagt och gjort.. blev lite längre än planerat bara och helt plötsligt hade 22h avverkats lör och sön. Fina pengar :) Tur det, har ju hittills inte lyckats spara något till thailand men nu kanske ja ska kunna lägga undan åtminstånde 8k nästa mån.

Ska fortsätta jobba nu, men vi får se om ja kanske kan komma igång med mitt bloggande snart igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback