Hur får man tiden att räcka till?

Har inte haft tid att blogga så mycket den sista tiden, har varit fullt ös på jobbet men nu börjar det ändå kännas som om jag snart kan få byta projekt iallafall. Började lite smått i det nya projektet igår kväll, lovade att jag skulle köra ett par timmar på kvällarna i det projektet och det hade jag inte så mycket emot. Det ser ju ut som om det iallafall bara ska regna hela veckan. Jag hoppas på lite sol till helgen, börjar bli otroligt blek igen. Skulle vara skönt att ligga o gassa i solen några timmar med min nyinköpta ipod. Hoppas även för M.s skull att det kan bli lite sol på ons tors då hon är ledig.

Nu ska ja dra igång o jobba, hörs!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Tja
Händer det nått skönt i sommar eller, glöm inte att ta mycket sköna partybilder (lägg upp dem på www.forfest.se så vi andra får se dem).
/Kramis Lollo

Postat av: Malin

japp d vet jag älskling!!puss

2007-07-05 @ 13:54:36
URL: http://maliiiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback