Växer

Malin mage bara växer och växer, nu syns det verkligen att det är nått där. Kände på den igår och jag tror att jag kände den. Vet inte, det är svårt. Kan varit Malins hjärtslag också men det känns så himla kul att det är nått där inne men också overkligt. Kan knappt förstå att vi ska bli föräldrar men en sak vet ja, vi kommer bli bäst. :) Var och köpte barnstol i fre på ett erbjudande som verkligen var åt oss. Jag hade fått erbjudande i just fre om att köpa en barnstol av en på jobbet. Begagnad men ändå relativt oanvänd då de endast används ca ett halvår, iallafall, vi skulle få betala ungefär 900 för den. När jag kommer hem från jobbet och ska lämna bilen innan festen så tog jag in tidningen och la den uppochner på bordet och gick sedan därifrån. Malin kommer strax efter in i köket och tittar till på tideningen och sedan stannar hon upp och pekar. Kolla, det där är till oss! Då var det just den stolen som vi ville ha men helt ny och i valfri färg för 899 istället för 1700. Supererbjudande endast över helgen. Bara att slänga sig i bilen och åka dit alltså.


Kommentarer
Postat av: Karin

ja nu när du säger det så minns jag det. De är väl "utomlands-ägda" så finns faktiskt en hel del "roliga" prylar där

2007-12-05 @ 11:15:23
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: sandra

:O ska du bli pappa?! gud va roligt! GRATTIS!

2007-12-05 @ 23:48:55
URL: http://sandygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback