Sista dagen för det här året!

Sitter och dricker mitt morgonkaffe på jobbet för den sista dagen det här året. Nu börjar det pirra i magen på riktigt, resfeber har jag inte haft på länge men nu är det dags för den åkomman igen. Den här dagen kommer nog dessutom gå fort, har massor att styra med på jobbet för att kunna lämna över på ett bra sätt men jag känner att det börjar bli lite orndning på torpet nu faktiskt. I eftermiddag blir det en tur på stan också tror jag bestämt, vi har fortfarande en del småplock att fixa med innan resan. Malin skulle ha en väska b.la. pratade hon om igår.

Kommentarer
Postat av: Evelina

oo vad spännande, pirr i magen o allt! =)
hoppas resan blir UNDERBAR!

2007-12-07 @ 10:58:23
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback