Roterande menyer??

Fredagar är äta ute dagar på mitt jobb, visst vi äter ute andra dagar också men fredagar går nästan alla ut och äter tillsammans. När vi då går ut försöker vi hitta ett ställe som nån mat man får lite fredagskänsla med, det brukar vara fläskfilé eller något liknande. Den senaste tiden har vi ätit rätt mycket inne i stan, då har det oftast blivit Spiran, OLearys eller något liknande ställe. MEN, nu kan jag för er presentera. Dadada, FREDAGSMENYN!!

Spiran: ALLTID, fläskfilé med antingen stekt potatis eller potatisgratäng.
OLearys: BACONLINDAD KYCKLINGFILÉ Fylld m. brieost, madeira- & champinjonsås, bacon, purjolök samt strimlad potatis (har varit det tre gånger ännu, så den här fredags menyn är inte helt bekräftad)
FornoItaiano: Fläskfilé med pepparsås, bearnaisås & kulpotatis.

Alltså inget fel på menyerna, men snälla variera er!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

oj vad trevligt med en soltripp i dessa tider! Lite avis är jag nog =)

Luleå? Vad gjorde ni där?

p.s jag hade int sagt nej till nån av ovanstående menyer =)

2007-12-07 @ 10:57:27
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Evelina

där ser man =) min respektive är från grannstaden piteå =)

2007-12-07 @ 12:55:20
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback