Prinsen och prinsessan!

Kommer nog att kännas konstigt och lite oroligt att vara utan katterna i en hel månad. Klart jag tror Gustav kommer ta väl handd om dom men ändå, jag har ju alltid svårt att släppa ansvar till någon annan. Jag gillar att ha kontrollen, och det har jag inte när jag är på andra sidan jordklotet på en varm strand med en kall öl i handen. Hoppas bara att Aramis inte får för sig att matstrejka eller nått annat dumt medan vi är borta så tror jag verkligen inte att det ska vara några problem.

Malin har skrivi en halv bok med regler för katterna. Det kan låta helt urflippat men det behövs, dom är inte lite speciella. Inez har vi precis lärt att inte gå upp mitt i natten och gnälla för att hon vill ha mat och Aramis är matallergiker och får medicin en gång om dagen samt att han absolut inte får äta nått annat än sin egen mat. Varför vi har dom kanske du då undrar?? Men dom är sååå underbara, smarta djur och väldigt egna. Inez börjar spinna bara du tittar på henne och apporterar saker som en hund med saker vi kastar till henne medan Aramis bara är så himla mysig. Jag har bara sett den katten arg hos veterinären aldrig annars och då menar jag aldrig. Det spelar ingen roll om du ställer honom i duschen eller drar honom i svansen, han bara finner sig.

Se bara så söta!!

image111

image112

Kommentarer
Postat av: L i n d a s . L y a

Bara djuren får vänja sig vid varann så går det nog bra : ) Findus tyckte inte ALLS om Tyra först, men när Polly kom i bilden satte hon Findus på plats. Och nu är Katten och den ljusa Chihuahuan bästa vänner. Haha, synd om Polly bara som blir lite mobbad ; ) Men visst är det kul att de en katt som är större än en hund, speciellt lekandes med varandra? :D. Grattis föresten! Vilken lycka att få en liten i familjen : )

2007-12-05 @ 14:17:28
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: Evelina

haha vet du att innan kom det faktiskt fram en spindel här hemma, men som tur var käkade lancelot bara upp den!

vilka sötnosar ni har! ska ni åka bort? till varmare länder kanske? =)

2007-12-05 @ 19:53:05
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Elin

hej! det blir lite fest här hemma bara, som en vanlig kväll men det blir nog kul ändå. jag hade inte hört det om konserten men jansson hade tydligen sagt nåt om att du inte går på konserter haha jag vet inte...skönt med thailand! är inte ett dugg avundsjuk.. :P grattis i efterskott förresten!

2007-12-05 @ 21:25:28
Postat av: sandra

men oj. att du titta in =) trevligt! jo men det är inte så farligt. märker knappt av det, fast å andra sdan är d ganska hög musik på mcd oxå så vi kan väl säga att jag e ganska van =). hur e allt? kram!

2007-12-05 @ 22:37:00
URL: http://sandygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback