Sommarbesöket i Luleå

Vi kom hem ifrån Luleå för ca en vecka sen och jag har börjat aklimatisera mig på jobbet igen. Under veckan har jag fått till våra nya fönsterbräden - Bilder kommer någon dag när jag känner att jag orkar.

Alltid kul att komma upp till Lule, även om det inte blir så ofta för min del. M´s föräldrar är så trevliga och mysiga så det gör resan till en kul händelse under sommaren. Det var även Lulekalaset när vi var där så vi fick komma ut o träffa M´s kompisar som var hemma över sommaren eller bor kvar där. M fick en liten bror i april så det blev många bilder på den lilla parveln, här följer några stycken.

image59


image60


image61


image62


image63


image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback